Бобаль Михайло Михайлович

ПОСАДА: Майстер виробничого навчання
ОСВІТА: молодший спеціаліст
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ФАХОМ: електромонтажник з освітлювальних та силових мереж; технік – електрик
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД: 1980 рік ПТУ№9; 2009 рік-Свалявський технічний коледж;
СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ: 16 років з 15.03.2005р. РОБІТНИЧИЙ РОЗРЯД: електромонтажник 5 розряду, 4 група до 1000Вт
НАЗВА ПРОФЕСІЇ, З ЯКОЇ ВЕДЕ ПІДГОТОВКУ: Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж; Електромонтажник силових мереж та електроустаткування

ФОРМА ТА   РЕЗУЛЬТАТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:
– Науково- методичний центр професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області 04.05.2017 року.


Стажування з 28.07.2017 р. – 28.08.2017р. ФГ «ЗАКАРПАТШАМПІНЬОН»

 

ВОЛОДІННЯ ІКТ: Курси комп’ютерної грамотності -72 год. в 2012р. при Свалявському професійному будівельному ліцеї.

 

ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:
Диференційоване навчання на уроках виробничого навчання.

                                                                          ВІДКРИТІ УРОКИ: 

2014р.- «Демонтаж та монтаж люмінесцентного світильника, його кріплення”. Мета: розвиток та формування навиків, прийомів та способів демонтажу, монтажу люмінесцентного світильника, та його кріплення. В рамках методичної секції електромонтажників.

2015р. – « Пробивання гнізд, борозен, отворів за допомогою механізованого та ручного інструменту». Мета: розвиток та формування навиків, прийомів та способів при пробиванні гнізд отворів та борозен, використовуючи ручний та механізований електро-інструмент в важко доступних місцях. В рамках методичної секції електромонтажників.

2016р. – «Різка кабелю напругою до 10 кВ з тимчасовим обробленням кінців кабелю». Мета: розвиток та формування навиків, прийомів та способів при виконанні різки кабелю напругою до 10 кВ з тимчасовим обробленням кінців. В рамках методичної секції електромонтажників.

2017 р. – «Монтаж електропроводки в ізоляційних трубах»;

Мета: розвиток та формування навичок учнів при виконанні прокладки електропроводки в ізоляційних трубах, закріплення труб та прокладання електропроводки в трубах. В рамках методичної секції електромонтажників .

2017 р. – «Виготовлення дрібних деталей кріплення та прокладок, що не потребують точних розмірів (скоб, гаків, конструкцій для магнітних пускачів)». Мета: розвиток та формування навичок учнів при виготовленні дрібних деталей. В рамках метод секції електромонтажників.

2018 р. – «Монтаж мереж заземлення та занулювальних пристроїв». Мета: формування вмінь, навиків, прийомів та способів при виконанні монтажу заземлення та занулювальних пристроїв. В рамках метод секції електромонтажників.

                                                                       Участь у роботі творчих груп

2018р. – участь у засіданні творчої групи педагогічних працівників із професій електротехнічного виробництва з розробки робочих навчальних програм предметів професійної підготовки у рамках обласної методичної секції.

2016р. – участь у роботі творчої групи по розробці комплексних кваліфікаційних завдань з професії “Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж; електромонтажник силових мереж та електроустаткування”.

2016-2018н.р. – участь у роботі творчої групи по розробці тестових завдань з з професії “Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж; електромонтажник силових мереж та електроустаткування”.

Анотація: тестовий контроль знань є достойною заміною таких стандартних методів, як усне опитування і письмове завдання, оскільки дозволяє виявити обсяг та повноту, системність, мобільність знань учня, а отже об’єктивніше оцінити його знання. Тести, порівняно з іншими видами педагогічного оцінювання, мають багато переваг:

– можливість перевірити результати навчальних досягнень водночас із багатьох тем та розділів програм;

– об’єктивно оцінити рівень засвоєння навчального матеріалу;

– створити для всіх учасників тестування рівні умови складання тестів;

– стандартизувати та автоматизувати процедуру перевірки результатів.

– Участь у роботі творчої групи майстрів виробничого навчання професії електромонтажників з розробки інструктивно-технологічних карт.

Робота гуртка технічної та художньої творчості

2015р. «Альтернативне включення світильника»;

2016р. «Керування освітленням з двох місць»;

2017р. «Монтаж електропроводки в пластмасових трубах, коробах»;

2018р. «Декоративні світильники»

Постійне поповнення паспорта методичного забезпечення сучасними засобами малої механізації.

Підготовка Тижнів по професії «Електромонтажник».

                                                                               ВИХОВНІ ЗАХОДИ:

Вересень 2016р. – виховна година на тему: «Україна – ЄДИНА КРАЇНА!»

Жовтень 2016р. – виховна година на тему: « Як обрати професію?!».

Грудень 2017р. – виховна година на тему: «День Соборності України!»

Грудень 2017р. – виховна година на тему: «Голодомор – геноцид української нації».

Лютий 2018р. – виховна година на тему: «Геть паління – ми здорове покоління».

Березень 2018р. – виховна година на тему: «Толерантність людини – найважливіша умова миру і злагоди в сім’ї, колективі, суспільстві».