Інноваційною освітньою діяльністю у системі освіти є діяльність, що спрямована на розроблення й використання у сфері освіти результатів наукових досліджень та розробок. (Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000 № 522).
ЕКСПЕРИМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РІВНЯ ЗА ТЕМОЮ «Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти» Терміни проведення експерименту: початок – листопад 2021 р., завершення – грудень 2024 р.
Етапи проведення Експерименту: - перший етап: констатувальний (листопад-січень 2022 р.); - другий етап: формувальний (січень 2022 р.-грудень 2023 р.); - третій етап: узагальнювальний (січень-грудень 2024 р.).
Реалізація завдань експерименту передбачає: - розроблення нормативно-правового й організаційного забезпечення; - визначення кола партнерів; - розроблення науково-методичного супроводу; - вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти, щодо підготовки фахівців електротехнічного профілю; - розроблення методики організації професійної підготовки майбутніх фахівців - електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів - професійної (професійно-технічної) освіти; - розроблення методики оцінювання та здійснення моніторингу рівня якості професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю; - інформаційне забезпечення; - визначення та обґрунтування організаційно-педагогічних засад професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти; - розроблення комплексного навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти; розроблення та апробація технології професійної підготовки майбутніх фахівців - електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти; - удосконалення технології та комплексного навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти; - узагальнення отриманих у ході Експерименту результатів професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти; - запровадження у навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти досвіду організації професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю; - проведення науково-практичних заходів різних рівнів. Виконання програми кожного етапу Експерименту передбачає процедуру звітування перед департаментом освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації