Посада: викладач української мови та літератури.
Освіта: вища. Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І.Я.Франка.
Спеціальність за фахом: Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література.
Присвоєно кваліфікацію спеціаліста: вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури.
Стаж педагогічної роботи: 22 роки
Рік та результати останньої атестації:
2018р. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».
Підвищення кваліфікації:
щорічні курси в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти.
2020 рік «Концептуальні засади викладання української мови і
літератури в контексті Нової української школи»
№ ЗІ СПК 02139723/010420‐20;
2021рік «Методологічні основи викладання зарубіжної літератури»
№ ЗІ СПК 02139723/009381‐21;
2022 рік «Фахові методики розвитку професійної компетентності»
№ ЗІ СПК 02139723/006255‐22;
Самоосвіта:



Мета атестації: Підвищення фахового рівня викладача.
Педагогічна діяльність:
Методична проблема: «Виховний вплив літератури на формування світогляду учнів»
Відкриті уроки на рівні навчального закладу для методкомісії гуманітарних дисциплін:
- Березень 2018р . – Відкритий урок-філософське дослідження з української літератури «Щастя людини—мить (за новелою В. Винниченка «Момент»).
- Вересень 2019р . – Відкритий урок-екскурсія з використанням мультимедіа « Стежками великого Франка. Життєвий і творчий шлях українського Каменяра».
- Жовтень 2020 р. – Відкритий урок з української мови «ЛЕКСИЧНА ПОМИЛКА ТА ЇЇ УМОВНЕ ПОЗНАЧЕННЯ ».
- Грудень 2021р. – Відкритий урок-бесіда з української літератури «Леся Українка — дочка Прометея. 150 років від Дня народження».
Листопад 2022р. – Відкритий урок-квест із використанням ІКТ з української мови «Лексика української мови. Омоніми. Синоніми. Антоніми. Пароніми».
Методичні напрацювання
Доповіді:
«Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності педагога»;
«Сучасне викладання української літератури: поєднання новаторського та традиційного підходу»;
«ІКТ як один із ефективних засобів формування ключових компетентностей здобувачів освіти».